اخبار طنز

اخبار طنز



مهدی

بچه ها کسی جواب رو میدونه ؟

اخبار طنز را از این سایت دریافت کنید.

طنز روز

آخرین و جدیدترین خبر های طنز روز : خفن ترین عکس های خنده دار و طنز روز سری جدید خفن ترین عکس های خنده دار و طنز روز سری جدید - طنزپردازی برای روسای ​جمهور سوءسابقه نیست! خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)_ طنز روز - فرزین پورمحبی اخیرا جوی راه افتاده که هر کس می خواهد چیزی بار رییس جمهور اوکراین

طنز روز بروزرسانی: 05:22

صفحه بعد    1   2   3   4   5

1 -  خفن ترین عکس های خنده دار و طنز روز سری جدید

ورانداز - فرهنگی - 7  ماه پیش - پنجشنبه 1 اردیبهشت 1401، ساعت 20:00 - - 63466122

خفن ترین عکس های خنده دار و طنز روز سری جدید -

2 -  طنزپردازی برای روسای ​جمهور سوءسابقه نیست!

ایسنا - سیاسی - 9  ماه پیش - جمعه 13 اسفند 1400، ساعت 14:57 - - 62913527

خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)_ طنز روز - فرزین پورمحبی اخیرا جوی راه افتاده که هر کس می خواهد چیزی بار رییس جمهور اوکراین (همین زلنسکی مادرمرده خودمان) کند، با عبارت کمدین ابله نطقش ...

3 -  صیانت از فضای مجازی آرزوی هر ایرانی (طنز)

عصر ایران - اجتماعی - 9  ماه پیش - چهارشنبه 4 اسفند 1400، ساعت 08:57 - - 62797024

یخچال هم طبق معمول صاف تر از سر طاس من و پاک تر از قلب مسئولین دلسوزمان بود! پس خوردن خوراکی، برای نخوردن حرص زیادی هم، منتفی بود! - یخچال هم طبق معمول صاف تر از سر طاس من و پاک تر از قلب ...

4 -  صیانت از فضای مجازی آرزوی هر ایرانی!

ایسنا - اجتماعی - 9  ماه پیش - چهارشنبه 4 اسفند 1400، ساعت 00:07 - - 62795170

خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) _ طنز روز - فرزین پورمحبی سه روز است خودرویی را که تازه از کمپانی گرفته ام به دلایل فنی در تعمیرگاه به سر می برد و من به ناچار خود را تسلیم ناوگان حمل و ...

5 -  مسئولین مان همچون تیبا رقیب ندارند!

ایسنا - سیاسی - 9  ماه پیش - سه شنبه 3 اسفند 1400، ساعت 15:37 - - 62790170

خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) _ طنز روز - فرزین پورمحبی چندی پیش اظهارنظری جهان را تکاند و آن اینکه تیبا بی رقیب در دنیاست؛ لذا در ایام خانه تکانی بر آن شدیم توضیحات مبسوطی در این خصوص ...

6 -  شعر روز دانشجو + اشعار کوتاه و بلند تبریک روز دانشجو با موضوعات جالب و طنز

مجله هارپی - اقتصادی - 12  ماه پیش - سه شنبه 16 آذر 1400، ساعت 09:00 - - 61781936

شعر روز دانشجو + اشعار کوتاه و بلند تبریک روز دانشجو با موضوعات جالب و طنز مجموعه شعر روز دانشجو در این مطلب روزانه اشعار جالب و طنز روز دانشجو (با موضوع دانشجو، - در زمانی که دانشجو بودم ...

7 -  اس ام اس خنده دار تبریک روز دانشجو

مجله هارپی - دانش - 12  ماه پیش - دوشنبه 15 آذر 1400، ساعت 23:50 - - 61776517

نوشته های مشابه عکس پروفایل روز دانشجو 1400 | متن تبریک روز دانشجو جملات خنده دار روز دانشجو صفایی ندارد ارسطو شدن خوشا پر کشیدن پرستو شدن تو که پر نداری پرستو شوی بنشین درس بخون تا ...

8 -  داماد رفته شهرداری مشاوره بده!

ایسنا - سیاسی - 13  ماه پیش - پنجشنبه 6 آبان 1400، ساعت 15:55 - - 61251202

خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) _ طنز روز - فرزین پورمحبی چه خوشتان بیاید و چه نیاید بنده معتقدم شهردار راستی تهران، راستی راستی به چند دلیل به شرح زیر از پاکدست ترین مسئولان این چند ...

9 -  برنده های زنده رادیو صبا بیشتر شد/ مرجع شادی مردم خواهیم بود

مهر - سیاسی - 13  ماه پیش - دوشنبه 3 آبان 1400، ساعت 07:20 - - 61200335

مدیر رادیو صبا با اشاره به تغییر کنداکتور این شبکه رادیویی بیان کرد که حجم برنامه های زنده بیشتر شده است. - حمیدرضا افتخاری مدیر رادیو صبا درباره تغییر کنداکتور این شبکه رادیویی در روزهای ...

10 -  «سوسک شدن» دو سال بعد از زدن واکسن!

ایسنا - سیاسی - 14  ماه پیش - پنجشنبه 8 مهر 1400، ساعت 21:10 - - 60896450

خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) _ طنز روز - عده ای از بنده می پرسند چرا غیرقابل پیش بینی ترین مسئولین دنیا در کشور عزیز ما وجود دارند؟! بنده هم با توجه به تحقیقاتی که در آزمایشگاه زیرزمین ...

11 -  کشف یک مسئول کاردرست! 

ایسنا - ورزشی - 15  ماه پیش - چهارشنبه 17 شهریور 1400، ساعت 21:25 - - 60607541

خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) _ طنز روز - فرزین پورمحبی بنده با هیچ شورت ورزشی در هیچ رشته ای عکس ندارم و هیچ سررشته ای در خصوص مسائل ورزشی هم ندارم چه رسد به امور مربوط به ورزش معلولین ...

12 -  به نام نان و قلمی که از فضای جامعه صیانت می کند! 

ایسنا - پزشکی - 16  ماه پیش - یکشنبه 17 مرداد 1400، ساعت 11:50 - - 60183205

خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - طنز روز - فرزین پورمحبی می گویند: قلم اسلحه است ؛ در وهله اول این جمله کمی عجیب به نظر می رسد؛ چون قلم بیشتر شبیه هویج است تا تفنگ! خب مگر تفنگ با آن ظاهر ...

13 -  حرکت رونالدینیویی مجلس!

ایسنا - سیاسی - 16  ماه پیش - جمعه 8 مرداد 1400، ساعت 08:00 - - 60050777

خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - طنز روز - فرزین پورمحبی ملت در فضای واقعی ، خانه ملت در فضای مجازی! بنده نوسترآداموس نیستم اما در همان زمان شروع کار مجلس فعلی، به شدت پیش بینی کرده ...

14 -  «ملت» در فضای واقعی ، «خانه ملت» در فضای مجازی!

ایسنا - سیاسی - 16  ماه پیش - جمعه 8 مرداد 1400، ساعت 07:55 - - 60050729

خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - طنز روز - بنده نوسترآداموس نیستم اما در همان زمان شروع کار مجلس فعلی، به شدت پیش بینی کرده بودم که نمایندگان منتخب ما خیلی حرف برای گفتن خواهند داشت ...

15 -  «دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک» هم کرونا گرفت! 

برای دیدن کل مطلب کلیک کنید

منبع مطلب : www.ghatreh.com

طنز

طنز

گزیده طنز عبدالرحمن جامی منتشر شد

۱۴۰۱-۰۹-۰۵ ۲۰:۱۷

تسنیم و مهر: حسین زرینجویی، طنزپرداز لرستانی،حاضر به تحریک و تهییج مردم نشد / او در منزل پدری خودکشی کرد

۱۴۰۱-۰۹-۰۲ ۰۲:۰۹

کمال تبریزی کار طناز را به پایان رساند

۱۴۰۱-۰۹-۰۱ ۱۱:۱۶

«زیر یه سقف» نشانی از همدلی‌ست/ شاید بتوان لبخندی بر لبان مردم نشاند

۱۴۰۱-۰۸-۲۹ ۱۱:۰۳

ببینید | همنوایی گرگ‌ها با بایدن!

۱۴۰۱-۰۸-۲۲ ۱۴:۵۰

انتشار"گزیده طنز فوق الدین یزدی" درنیستان

۱۴۰۱-۰۸-۰۵ ۱۷:۵۹

گل آقا چگونه تندترین انتقادها را منتشر کرد؟

۱۴۰۱-۰۸-۰۳ ۱۰:۳۴

ببینید | شوخی عجیب و دردسرساز یک مرد با فروشنده زن در فروشگاه مقابل دوربین

۱۴۰۱-۰۷-۱۸ ۱۸:۳۰

ببینید | حرف‌های متفاوت یک طنزنویس درباره عاشورا و امام حسین

۱۴۰۱-۰۵-۱۹ ۱۸:۴۵

دورهمی شاعران طنزپرداز از سراسر ایران در برنامه «تازه‌دم»

۱۴۰۱-۰۵-۰۱ ۱۸:۱۷

ببینید | خوانندگی یوسف صیادی برای مسعود روشن‌پژوه به زبان اسپانیایی؛ کی بریم پشت وانت!

۱۴۰۱-۰۴-۲۷ ۲۲:۰۰

ببینید | خدا حاجی ولادیمیر پوتین را نگیر از ما!

۱۴۰۱-۰۴-۱۴ ۱۱:۰۰

دیدار مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با طنزپردازان استان

۱۴۰۱-۰۴-۱۲ ۱۵:۵۵

رابین هود تلویزیون ایران کیست؟

۱۴۰۱-۰۴-۰۹ ۰۹:۴۷

انتقاد روزنامه جوان از «جوکر» : چرا صداوسیما این برنامه را ممیزی نمی کند؟

۱۴۰۱-۰۴-۰۹ ۰۸:۰۳

او که زیر آوار مُرد و او که زنده درآمد!

۱۴۰۱-۰۴-۰۲ ۰۹:۰۰

پنجمین جشنواره ملی رسانه‌ای معلولان در اصفهان برگزار می‌شود

۱۴۰۱-۰۴-۰۱ ۱۹:۱۶

سهل‌انگاری مسئولین؛ بیشترین آمار تلفات بعد از بیماری‌های قلبی!

۱۴۰۱-۰۳-۲۳ ۱۱:۲۷

لو رفتن مکالمات اتاق فکر رسانه ملی!

۱۴۰۱-۰۳-۱۵ ۰۹:۳۹

مدیر شبکه نسیم: چالش‌مان رعایت مرز میان سرگرمی و لهو و لعب است

۱۴۰۱-۰۳-۰۶ ۱۱:۴۴

آنقدر سه وعده غذا خوردیم که همه چیز گران شد!

۱۴۰۱-۰۲-۲۵ ۰۸:۰۰

ابراز پشیمانی بهنوش بختیاری از نظر دادن در مورد مسائل اجتماعی و سیاسی

۱۴۰۱-۰۲-۲۱ ۱۲:۲۱

بازیگر جوان سریال‌های طنز تلویزیون: خبر مرگم دروغ است

۱۴۰۱-۰۲-۲۰ ۱۰:۱۹

جای واقعا خالی «گل آقا »/ هجدهمین سالروز رفتن مردی که همیشه حرف دل مردم را می‌زد

۱۴۰۱-۰۲-۱۱ ۰۹:۴۹

یک منتقد سینمایی: با «جوکر» به دوران لودگی صرف برگشته‌ایم!

۱۴۰۱-۰۲-۱۰ ۲۲:۲۲

بررسی فروش هفتگی سینمای ایران

«سگ‌بند» و «انفرادی» می‌فروشند چون مردم غمگینند

۱۴۰۱-۰۲-۱۰ ۱۳:۲۸

رقابت نفس‌گیر طنازترین‌ها در فینال «جوکر»

۱۴۰۱-۰۲-۱۰ ۱۱:۴۳

13 کلید طلایی برای لاپوشانی خطاهای نابخشودنی مسئولین

۱۴۰۱-۰۲-۰۶ ۱۴:۵۵

سعید بیابانکی از بیمارستان مرخص شد

۱۴۰۱-۰۲-۰۳ ۱۲:۵۱

یکی از «جوکر»ی‌ها: ظرفیت دیدن طنازی ما و برنامه کمدی ندارید، سریال‌ اشک و آه ببینید!

۱۴۰۱-۰۱-۲۸ ۱۰:۵۵

برای دیدن کل مطلب کلیک کنید

منبع مطلب : www.khabaronline.ir

نظر خود را بنویسید

آخرین مطالب